Основні завдання
Розробити стратегію просування нової компанії
Розробити воронку і маркетинговий бюджет
Доробити сайт компанії
Створити рекламні кампанії в Google Ads та Facebook Ads
Розділити продукт на інвестиції в апартаменти, котеджі та інвестиції
від $10,000 у купівлю пайової нерухомості з іншими інвесторами
Допомогти розробити PR матеріали: борди, презентацію тощо
Зробити продажі в умовах війни в Україні
Поставити CRM-систему для відділу продажів

Результати
Ефективна стратегія просування. За перший місяць була розроблена
воронка продажу, перші рекламні кампанії для Facebook Ads та
Google Ads, CRM-система для відділу продажу та структура для
сайту компанії.
Успішна лідогенерація. З другого місяця завдяки рекламним
кампаніям в Google Ads та Facebook Ads було отримано більше 100
лідів для різних об'єктів нерухомості компанії, та почалися перші
зустрічі з потенційними клієнтами та переговори на суму більше ніж
$600,000.
PR, продажі та оптимізація. На третій місяць були розроблені борди,
відео, презентація про компанію та її продукти. Зроблено перші
продажі, оптимізовано роботу всіх маркетингових інструментів та
відділу продажу.

Маркетинг для RIBAS INVEST изображение 1

Маркетинг для RIBAS INVEST изображение 2

Работа добавлена: 08.10.24

Наверх