Ключові завдання
Збільшити кількість та якість лідів
Підвищити відвідування відділу продажів
Виконувати план з продажу на місяць
Результати
Збільшили кількість та якість лідів. Використовували Унікальні Торгові
Пропозиції (УТП) в рекламних креативах. Виправляли помилки у
рекламних креативах. Оптимізували Landing Page. Додавали
додаткові питання у лід-форми для фільтрації лідів. Використовували
ключі для реклами в Google, спрямовані на цільову аудиторію.
Покращували контент та контент-стратегії в Instagram. Розширювали
PR-заходи, включаючи борди, статті, і публікації у лідерів думок та
telegram-каналах.
Підвищили відвідування відділу продажів. Ввели менеджера контакт-
центру для продзвону лідів та їх переадресації до відділу продажів.
Оновили CRM-системи для кращого контролю процесів спілкування з
клієнтами. Переглянули і оновили скрипти продажів для приведення
клієнтів до відділу продажів.
Виконання плану продажів. Перші продажі були здійснені на третій
місяць роботи. Продажі зростали, і на 12-му місяці досягли показника
в 70% продажів всіх апартаментів комплексу