Основні завдання
Розробити стратегію просування нової компанії
Розробити воронку і маркетинговий бюджет
Доробити сайт компанії
Створити рекламні кампанії в Google Ads та Facebook Ads
Розділити продукт на інвестиції в апартаменти, котеджі та інвестиції
від $10,000 у купівлю пайової нерухомості з іншими інвесторами
Допомогти розробити PR матеріали: борди, презентацію тощо
Зробити продажі в умовах війни в Україні
Поставити CRM-систему для відділу продажів
Результати
Ефективна стратегія просування. За перший місяць була розроблена
воронка продажу, перші рекламні кампанії для Facebook Ads та
Google Ads, CRM-система для відділу продажу та структура для
сайту компанії.
Успішна лідогенерація. З другого місяця завдяки рекламним
кампаніям в Google Ads та Facebook Ads було отримано більше 100
лідів для різних об'єктів нерухомості компанії, та почалися перші
зустрічі з потенційними клієнтами та переговори на суму більше ніж
$600,000.
PR, продажі та оптимізація. На третій місяць були розроблені борди,
відео, презентація про компанію та її продукти. Зроблено перші
продажі, оптимізовано роботу всіх маркетингових інструментів та
відділу продажу.