Digital-маркетинг для групи компаній Акварель

Проблеми
Недостатня кількість лідів на житлову нерухомість
Відсутність лідів з комерційної нерухомості. На той момент компанія
займалася будівництвом БЦ і ТЦ, і потрібно було знайти покупців та
орендарів на комерційні приміщення та офіси
Велика кількість нецільових лідів

Результати
+30% лідів на житлову нерухомість за 1 місяць без зміни бюджету.
Розроблення landing page, креативів, текстів, воронки для
лідогенерації, що дало стійкий потік заявок на оренду та купівлю
комерційної нерухомості в ЖК, ТЦ та БЦ компанії.
Кількість цільових лідів стала від 60% на купівлю нерухомості в
компанії.

Digital-маркетинг для групи компаній Акварель изображение 1

Digital-маркетинг для групи компаній Акварель изображение 2

Робота додана: 08.10.24

Вгору