SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів

Про проект

Компанія Апостиль звернулась із запитом на переупакування своїх аккаунтів у соц мережах та їх просування з метою підвищення рівня довіри В2В клієнтів.

Хід робіт

Роботи розпочали із детального аналізу ніші та конкурентів, далі були розроблені «Персонажі» для розуміння інтересів Цільової Аудиторії та планування типів контенту:

Розуміючи інтереси Цільової Аудиторії, було розроблено категорійний рубрикатор для спрощення навігації за різними типами контенту спільноти всередині соцмережі, а також підібрані загальні хештеги для залучення додаткового ядра аудиторії.

Ось деякі із них:

А) Комерційні

Б) Інформаційні

Наступним кроком було структурування типів контенту між днями тижня для підтримання регулярності постингу

Також, підготували та систематизували описи / назви аккаунтів у різних соц мережах

Враховуючи особливості ведення діальності та небажання зв'язувати компанію із конкретним лицем, прийшли до рішення відмовитись від візуалізації у публікаціях персон, що стоять за компанією, її співробітників та приміщень.

wwa.rv.ua
SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів изображение 1

SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів изображение 2

SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів изображение 3

SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів изображение 4

SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів изображение 5

SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів изображение 6

SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів изображение 7

SMM у IG, FB та TT для Бюро Перекладів изображение 8

Робота додана: 19.09.24

Вгору