Про проект
Компанія Апостиль звернулась із запитом на переупакування своїх аккаунтів у соц мережах та їх просування з метою підвищення рівня довіри В2В клієнтів.
Хід робіт
Роботи розпочали із детального аналізу ніші та конкурентів, далі були розроблені «Персонажі» для розуміння інтересів Цільової Аудиторії та планування типів контенту:
Розуміючи інтереси Цільової Аудиторії, було розроблено категорійний рубрикатор для спрощення навігації за різними типами контенту спільноти всередині соцмережі, а також підібрані загальні хештеги для залучення додаткового ядра аудиторії.
Ось деякі із них:
А) Комерційні
Б) Інформаційні
Наступним кроком було структурування типів контенту між днями тижня для підтримання регулярності постингу
Також, підготували та систематизували описи / назви аккаунтів у різних соц мережах
Враховуючи особливості ведення діальності та небажання зв'язувати компанію із конкретним лицем, прийшли до рішення відмовитись від візуалізації у публікаціях персон, що стоять за компанією, її співробітників та приміщень.