Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів

Про Проект

Компанія виробник жіночого одягу великих розмірів звернулась із запитом збільшення к-сті продажів роздрібного інтернет-магазину за допомогою реклами у Google.

Хід Робіт

З огляду на інформацію, зазначену в брифі, розміщену на сайті, аналіз конкурентів і

статистики ключових фраз, а також затверджений обсяг робіт, було ухвалено рішення,

провести парсинг повного шлейфу таких ключових фраз за допомогою Keyword Tool:

➢ бриджі 50

➢ бриджі 52

➢ бриджі 54

➢ бриджі 56

➢ бриджі 58

➢ бриджі XXXXL

➢ бриджі 2XL

➢ бриджі 3XL

➢ бриджі 4XL

➢ бриджі великих розмірів

➢ костюмы 64

➢ костюмы XXXXL

➢ костюмы 2XL

➢ костюмы 3XL

➢ костюмы 4XL

➢ костюмы больших размеров

➢ костюмы батал

➢ костюмы для полных

➢ платья 50

➢ платья 52

➢ платья XXL

➢ платья XXXL

➢ платья XXXXL

➢ платья 2XL

➢ платья 3XL

➢ платья 4XL

➢ платья больших размеров

➢ платья батал

➢ платья для полных

➢ джинсы XL

➢ джинсы XXL

➢ джинсы XXXL

➢ джинсы XXXXL

➢ джинсы 2XL

➢ пиджаки 3XL

➢ пиджаки 4XL

➢ пиджаки больших размеров

➢ пиджаки батал

У підсумку, за регіоном проведення рекламної кампанії, було отримано списки фраз у загальній кількості 6014 запитів:

Тому, налаштування рекламної кампанії проводили за 502 найбільш підходящими і частотними ключовими фразами. Ось деякі із них:

З огляду на отриманий набір ключових запитів для налаштування рекламних кампаній і

оффери компанії, було вирішено оголошення в рекламних кампаніях сформувати наступним чином

А) Пошукова кампанія

Б) Контекстно-Медійна Мережа

В) Ремаркетинг

Результати

Протягом періоду ведення рекламних кампаній проводились роботи щодо оптимізації вартості залучення клієнтів компанії завдяки:

- оновленню списку мінус-слів

- тестуванню стратегій управління ставками та гіпотез коригування бюджету
оновленню зображень для оголошень та їх текстів

- тестування різних форматів ретаргетингу
перерозподілу бюджету на приорітетні товарні категорії, регіони та пристрої

Відповідно до цього мали повну картину ефективності А/В-тестів та результатів рекланих кампаній

Таким чином, середню вартість замовлення вдалось знизити до менше ніж $9 при оформленні через кошик, а паралельно цього, завдяки Google Ads, регулярно отримували:

- телефонні дзвінки
- переходи та запити у Instagram
- запити через e-mail

wwa.rv.ua
Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів изображение 1

Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів изображение 2

Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів изображение 3

Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів изображение 4

Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів изображение 5

Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів изображение 6

Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів изображение 7

Google Ads - Інтернет-Магазин Жіночого Одягу Великих Розмірів изображение 8

Робота додана: 19.09.24

Вгору