Про Проект
Компанія виробник жіночого одягу великих розмірів звернулась із запитом збільшення к-сті продажів роздрібного інтернет-магазину за допомогою реклами у Google.
Хід Робіт
З огляду на інформацію, зазначену в брифі, розміщену на сайті, аналіз конкурентів і
статистики ключових фраз, а також затверджений обсяг робіт, було ухвалено рішення,
провести парсинг повного шлейфу таких ключових фраз за допомогою Keyword Tool:
➢ бриджі 50
➢ бриджі 52
➢ бриджі 54
➢ бриджі 56
➢ бриджі 58
➢ бриджі XXXXL
➢ бриджі 2XL
➢ бриджі 3XL
➢ бриджі 4XL
➢ бриджі великих розмірів
➢ костюмы 64
➢ костюмы XXXXL
➢ костюмы 2XL
➢ костюмы 3XL
➢ костюмы 4XL
➢ костюмы больших размеров
➢ костюмы батал
➢ костюмы для полных
➢ платья 50
➢ платья 52
➢ платья XXL
➢ платья XXXL
➢ платья XXXXL
➢ платья 2XL
➢ платья 3XL
➢ платья 4XL
➢ платья больших размеров
➢ платья батал
➢ платья для полных
➢ джинсы XL
➢ джинсы XXL
➢ джинсы XXXL
➢ джинсы XXXXL
➢ джинсы 2XL
➢ пиджаки 3XL
➢ пиджаки 4XL
➢ пиджаки больших размеров
➢ пиджаки батал
У підсумку, за регіоном проведення рекламної кампанії, було отримано списки фраз у загальній кількості 6014 запитів:
Тому, налаштування рекламної кампанії проводили за 502 найбільш підходящими і частотними ключовими фразами. Ось деякі із них:
З огляду на отриманий набір ключових запитів для налаштування рекламних кампаній і
оффери компанії, було вирішено оголошення в рекламних кампаніях сформувати наступним чином
А) Пошукова кампанія
Б) Контекстно-Медійна Мережа
В) Ремаркетинг
Результати
Протягом періоду ведення рекламних кампаній проводились роботи щодо оптимізації вартості залучення клієнтів компанії завдяки:
- оновленню списку мінус-слів
- тестуванню стратегій управління ставками та гіпотез коригування бюджету
оновленню зображень для оголошень та їх текстів
- тестування різних форматів ретаргетингу
перерозподілу бюджету на приорітетні товарні категорії, регіони та пристрої
Відповідно до цього мали повну картину ефективності А/В-тестів та результатів рекланих кампаній
Таким чином, середню вартість замовлення вдалось знизити до менше ніж $9 при оформленні через кошик, а паралельно цього, завдяки Google Ads, регулярно отримували:
- телефонні дзвінки
- переходи та запити у Instagram
- запити через e-mail