Клієнт: Apostoliuk School — школа екстремального водіння та картингу з тренуваннями на треку чемпіонів України.
Задача:
Запустити TikTok-профіль з нуля, створити вірусний контент, який приносить заявки на навчання, і перетворити TikTok на повноцінний канал продажів.
Що зроблено:
- Розробка контент-стратегії: рубрики, tone of voice, формат відео
- Зйомки екшн-контенту (POV, змагання, реакції учнів)
- Професійний монтаж відео для Reels & TikTok
- Оформлення профілю, шапки, посилань, кнопок CTA
- Запуск рекламної кампанії TikTok Ads
- Оптимізація кампаній на заявки
Результати:
1. +651 підписник
2. +329 заявок на сайті
3. Вартість заявки — від $1.91
4. CPL — 357 грн
5. +230 нових учнів
Висновок:
TikTok може бути сильним інструментом продажів. Правильно поданий продукт у форматі відео + продумана стратегія = результат уже з перших тижнів.