Компанія займається будівництвом будівель з металоконструкцій та сендвіч-панелей.
Клієнт прийшов із завданням - залучити на сайт користувачів за допомогою #GoogleAdwords, які хочуть побудувати швидкобудуюємі будівлі для комерційних цілей - склади, ангари, торгові центри, магазини і т.д.
Для клієнта було розроблено унікальну стратегію. Зібрано близько 1000 ключових слів за інтересами з поділом на 2 типи за рівнем відповідності (Гарячі, Теплі).
До гарячих запитів входили ключові слова з урахуванням наміру користувача та типом будівлі у ключових словах, наприклад: "будівництво складу з металоконструкцій".
У Теплі входили ключові слова із згадкою технології будівництва, типу - "монтаж із металоконструкцій".
Створено унікальні оголошення для кожного типу ключових слів з використанням переваг компанії та повним заповненням полів:
Заголовок 1
Заголовок 2
Заголовок 3
Опис 1
Опис 2
Відображаємий шлях
4 варіанти Додаткових посилань
4 варіанти Уточнення
Номери телефонів
Структуровані описи
Ціни
На головному скріншоті відображено статистику за 2020-2022 роки. Отримано 4266 кліків за середньою вартістю 0,82 usd.
Для коректного відстеження статистики ми створили цілі в #GoogleAnalytics за допомогою #GoogleTagManager для фіксування всіх цільових дій на сайті, а саме: відправлення форм, дзвінок, звернення до вбудованого онлайн-чату, листа на пошту. За цей період досягнуто близько 268 цілей, за середньою вартістю 13,05 usd. Конверсія сайту – 6,41%.
У процесі роботи ми аналізували великий пул даних за допомогою #GoogleAnalytics, відключали малоефективні рекламні матеріали (Кампанії, Групи оголошень, Оголошення, Ключові слова). Створювали нові для проведення А/Б тестування.
Досі продовжуємо спільну роботу над проектом, оперативно вносимо виправлення виходячи із ситуації на ринку та на основі аналітики для оптимізації рекламних кампаній.