Компанія займається продажем світлодіодної оптики преміум-класу. Клієнт прийшов із завданням – залучити на сайт користувачів за допомогою #GoogleAdwords , які хочуть придбати додаткову оптику для використання в екстремальних умовах. На автомобілі, квадроцикли, мотоцикли, човни та інше.
Для клієнта було розроблено унікальну стратегію. Зібрано близько 1000 ключових слів за інтересами з поділом на 3 типи за ступенем відповідності (Гарячі, Теплі, Холодні). Обов'язково з урахуванням наміру користувача у ключових словах, наприклад: купити, замовити, ціна, доставка тощо.
У Гарячі запити входили ключові слова зі згадкою назви бренду продукту, типу "купити фари (бренд)".
У Теплі входили ключові слова із згадкою типу транспорту, наприклад - "купити фари для мотоцикла"
До Холодних входили загальні ключові слова типу - "купити світлодіодні фари".
Також було створено рекламну кампанію за допомогою #GoogleShopping та використанням фіду товарів, які були вивантажені з сайту.
Створено унікальні оголошення для кожного типу ключових слів з використанням переваг компанії та повним заповненням полів:
Заголовок 1
Заголовок 2
Заголовок 3
Опис 1
Опис 2
Відображаємий шлях
4 варіанти Додаткових посилань
4 варіанти Уточнення
Номери телефонів
Структуровані описи
Ціни
На головному скріншоті відображено статистику за 2020-2022 роки. Отримано 3780 кліків за середньою вартістю 0,38 usd.
Для коректного відстеження статистики ми створили цілі в #GoogleAnalytics за допомогою #GoogleTagManager для фіксування всіх цільових дій на сайті, а саме: відправлення форм, дзвінок, звернення до вбудованого онлайн-чату, листи на пошту. За цей період досягнуто близько 1180 цілей за середньою вартістю 1,2 usd. Конверсія сайту – 26,28%.
У процесі роботи ми аналізували великий пул даних за допомогою #GoogleAnalytics, відключали малоефективні рекламні матеріали (Кампанії, Групи оголошень, Оголошення, Ключові слова). Створювали нові для проведення А/Б тестування.
Досі продовжуємо спільну роботу над проектом, оперативно вносимо виправлення виходячи із ситуації на ринку та на основі аналітики для оптимізації рекламних кампаній.