Інтернет магазин для компанії - ECO SUSHI

Клієнт: Сервіс доставки ECO SUSHI – це не просто бізнес! Наш колектив – це сім'я, яка працює в гармонії та злагоді. Наша головна цінність – клієнт. Тому ми надаємо ідеальний сервіс та гарантуємо високу якість.
Ринок: Україна.

Ціль: Оновити cms Wordpress інтернет магазину (до версії 6.4.1). Розробити сучасний та адаптивний редизайн інтернет магазину з нестандартним функціоналом для досягнення поставлених бізнес-цілей та збільшення кількісті продажів.

Рішення: ECO SUSHI - це повнофункціональний інтернет магазин з нестандартним рішенням для e-commerce.

1. Розробка mind map (карта проекту).
2. Cучасний та мінімалістичний UX/UI дизайн.
Використовувалась проста гама з мінімальною кількістю деталей, що дозволило розвантажити сторінки. Різні елементи дизайну: кнопки, категорії, верхня навігаційна панель та інші деталі промальовані з використанням бренд-кольору замовника, що забезпечило цілісне сприйняття інтернет магазину та його ідентифікацію з брендом.
3. Розробка якісної, адаптивної верстки інтернет магазину (щоб було якісне відображення сайту з будь-яких пристроїв: ПК, планшет, мобільна версія);
4. Було важливо грамотно сконструювати шапку проекту. Було використано дворівневе меню: вказано основні категорії та показано основні елементи меню (час роботи, карта доставки, контактні телефони, мовна версія та кошик).
5. На проекті реалізований невеликий каталог товарів із системою пошуку за категоріями.
6. Додані рішення інтеграцій із зовнішним сервісом : банківський агрегатор (Liqpay), щоб покупець відразу вирішив при оформленні всі свої запити. Доставку можна обирати як самовивіз або за адресою, де покупець заповнить усі необхідні поля.
7. Ускладнена картка товару, використовуються акцентні елементи для привернення уваги, щоб одразу захопити та направити відвідувача у потрібному напрямку. Додатково, при додаванні товару, покупець може вибрати у допоміжному вікні подарунок: у цій же категорії товар який такий самий за ціною або товари за нижчою ціною лише за 1грн.
8. Було пророблено карту доставки, показано робочі зони доставки (виділення їх колами різного кольору) та вказано вартість для кожної зони.
9. У кошику потрібно було врахувати набори соусів, вони задавалися кожному товару, і покупець міг додати їх у кошику. Також, додати промокод зі знижкою / особливим подарунком.
10. Декілька мов: Українська та Російська.
11. Перенесення матеріалу зі старого сайту на новий. Наповнення проекту на усіх мовах.
12. Базова оптимізація проекту та перенесення на хостинг замовника.

Сподобався експертний кейс? Тоді вперед – напишіть мені в мессенджер, або залиште заявку на сайті, детально обговоримо ваш проект.

ecosushi.com.ua
Інтернет магазин для компанії - ECO SUSHI изображение 1

Інтернет магазин для компанії - ECO SUSHI изображение 2

Інтернет магазин для компанії - ECO SUSHI изображение 3

Інтернет магазин для компанії - ECO SUSHI изображение 4

Інтернет магазин для компанії - ECO SUSHI изображение 5

Работа добавлена: 27.12.23

Наверх