Хочемо поділитися результатами співпраці з неймовірно красивим брендом зі своїм власним виробництвом «Кольчугинський Мельхіор».
Період роботи з грудня 2020 року до січня 2021 року.
Усього 2 місяці роботи та неймовірні результати, але підмогою цьому була актуальність колекцій та вже відоме ім'я бренду.
Основні цілі:
залучення цільової аудиторії;
отримання нових клієнтів із соціальних мереж;
коригування візуалу з урахуванням ребрендингу.
Як ми працювали
1. Візуал
Було необхідно зберегти айдентику бренду, при цьому не зробити аккаунт похмурим, поєднати фотосесії, що відрізняються за стилістикою.
2. Контент
Тексти досить стандартні для магазину посуду: рецепти, догляд за виробами та інше.
Винятки – історичний контент, який був частиною айдентики, і зазвичай публікувався з підсклянниками бренду.
З постів активно переходили на сайт бренду.
3. Реклама
Тут був зроблений акцент на посиленні постів, тоді цей формат дуже добре працював + були запущені тизери в stories.
Результат рекламних кампаній з бюджетом 16 000 р.
охоплення: 125 000 користувачів
" Даний кейс з 2020/2021 років, на сьогоднішній день вартість підписника та ліда може бути вищою. Також варто врахувати, що «Кольчугинський Мельхіор» добре відомий бренд – його впізнаваність «зіграла нам на руку»."
Оцінка рекламних оголошень – вище середнього та середня:
Приріст підписників за час роботи склав – 1275 користувачів
Ціна підписника– 12,58 р.
Результат праці.
отримано 201 цільове звернення щодо питань цін або механіки купівлі ( 59 лідів з Дірект та 142 з коментарів) .
Вартість ліда – 79,6 р.
Покращилися всі показники профілю - охоплення, залучення, огляд stories.