Сьогодні хочемо поділитись однією з наших улюблених робіт – оформлення Inst для терапевтичної онлайн-групи «Дорослі діти алкоголіків».
Основне завдання :
підтримка аудиторії
допомога, наставництво.
Йдеться про допомогу у пошуках витоку проблеми, пошуках внутрішнього «Я», допомоги у здобутті стабільного психологічного здоров'я.
Основна мета була створити візуальну картинку, яка відображатиме ідеологію клубу.
Звідси і концепція візуалу:
пошукові системи з запитами, що хвилюють аудиторію,
чати, як символ постійного спілкування та підтримки,
нагадування, як символ того, що ви не самотні,
Для інформаційних і корисних постів був обраний мінімалістичний, ненав'язливий, але чіткий шрифт і тонкі лінії, що перетинаються. Такі пости потребують заголовків, щоб їх було легко знайти, але вони не повинні завантажувати візуал.
За задумом, блог ведеться від імені двох провідних спікерів, які можуть висвітлити тему як з жіночого боку, так і з чоловічого. Для сворення візуалу ми підготували детальне ТЗ фотографу з референсами. Клієнт відповідально підійшов до цього єтапу роботи, підготовлені ним фотографії добре відображають посил блогу.
Вітаю! Ми, digital-агентство LYUDI, спеціалізуємося на SMM, у «старому» розумінні цієї професії – тобто повний цикл, від ведення та модерації співтовариств до таргетованої реклами.
Сьогодні хочемо поділитись однією з наших улюблених робіт – оформлення Inst для терапевтичної онлайн-групи «Дорослі діти алкоголіків».
Основне завдання :
підтримка аудиторії
допомога, наставництво.
Йдеться про допомогу у пошуках витоку проблеми, пошуках внутрішнього «Я», допомоги у здобутті стабільного психологічного здоров'я.
Основна мета була створити візуальну картинку, яка відображатиме ідеологію клубу.
Звідси і концепція візуалу:
пошукові системи з запитами, що хвилюють аудиторію,
чати, як символ постійного спілкування та підтримки,
нагадування, як символ того, що ви не самотні,
Для інформаційних і корисних постів був обраний мінімалістичний, ненав'язливий, але чіткий шрифт і тонкі лінії, що перетинаються. Такі пости потребують заголовків, щоб їх було легко знайти, але вони не повинні завантажувати візуал.
За задумом, блог ведеться від імені двох провідних спікерів, які можуть висвітлити тему як з жіночого боку, так і з чоловічого. Для сворення візуалу ми підготували детальне ТЗ фотографу з референсами. Клієнт відповідально підійшов до цього єтапу роботи, підготовлені ним фотографії добре відображають посил блогу.
Що в результаті було зроблено:
Брифінг та аналіз цільової аудиторії
Відбір фотографій
Створення візуальної концепції стрічки на основі брыфингу та анализу ЦА.
Розробка рубрикатора та контент-плану на 9 публікацій