Завдання:
Початкове - просування компанії в соціальних мережах.
Далі: побудова маркетингового відділу та запуск в роботу digital-інструментів
Результати:
★ Провела аудит по всім рекламним інструментам, Swot-аналіз SMM та конкурентний аналіз 4P
★ Розробила контент-воронку та запустила її в реалізацію (вона включала блог, соціальні мережі, YouTube та ін.
★ Сформувала продуктову лінійку, якої до цього не існувало. УТП, послуги, комерційні пропозиції, прайс і т.д.
★ Оптимізувала сайт та повністю його оновила: дизайн, SEO, аналітика.
★ Систематизувала документообіг в компанії в цілому. Для цього провела індивідуальне навчання відповідального колегу.
★ Сформувала структуру маркетингового відділу в компанії та розробила інструкції під кожну посаду.
★ Сформувала стиль та образ власника, а також оновила фірмовий стиль компаній.
★ Найняла та ввела в посаду SMM-спеціаліста, організувала роботу підрядників та контролювала їх роботу.
★ Запустила в роботу успішну лідогенерацію: таргетована реклама FacebookAds, GoogleAds, сформувала стабільний потік лідів з мінімальною вартістю ліда.
★ Впровадила перевірку роботи по KPI та створила для цього звітні форми і статистики.