Задача
Замовник, стартап Berry, створений командою студентів Прінстонського університету. Його головна ідея — зробити покупки в Інтернеті здоровими та доступними для людей, які обирають товари з певним складом, виходячи або з медичних показань, або з особистих уподобань. Послуга орієнтована на ринок США. Клієнт сам розробив перший випуск веб-сайту та деякі елементи розширення. Перед нашою командою стояло завдання доопрацювання існуючого веб-сайту та розробки розширення для браузера, яке б працювало разом із сайтом.
Рішення
Ми створили веб-сайт, який з'єднаний з розширенням для браузера. Форми авторизації та реєстрації користувачів були розроблені за допомогою React та Material UI. Реєстрація виконується у вигляді опитування, що дозволяє користувачам налаштувати розширення для браузера відповідно до їхніх потреб і медичних показників.
На стороні сервера ми створили архітектуру бази даних, глобальне керування налаштуваннями користувачів та додали збір статистики. Для цього завдання ми використали сучасні хмарні рішення від Amazon через їх надійність та гнучкість у масштабуванні. Користувач може швидко налаштувати свій профіль, вказавши хвороби та алергії, і отримати рекомендації під час вибору продуктів, а також переглянути корисну інформацію безпосередньо на майданчику (таку як вміст алергенів, корисні речовини, мікроелементи, консерванти та інші показники).
Результат
Замовник отримав MVP-версію, яка функціонує на платформах торгівлі Amazon, Walmart і FreshDirect за допомогою бази даних продуктів від сторонніх постачальників. Це дозволить їм швидко перевірити свої гіпотези ефективності продукту.
Інтерфейс для керування даними користувача є зручним (створення нових записів, редагування існуючих тощо).