У цьому кейсі розповімо про поступове збільшення доходу без додаткових витрат на рекламу. Це стало можливим за допомогою оптимізації рекламних кампаній і правильно обраної стратегії.
Також важливу роль відіграла оптимізація сайту, правильно оформлені карти товару та цільові сторінки. Оптимізацією сайту займається відділ SEO, студії цифрового маркетингу Golden Web Digital.
Спочатку було вирішено зробити акцент на пошукові кампанії з метою залучення цільової аудиторії - зацікавлених у купівлі одягу оптом. Однак, такий підхід не дав результатів для цього клієнта. Тому було вирішено залучати відвідувачів за допомогою Google Shopping і пізніше конвертувати їх в покупців.
В кілька разів більший обсяг цільового трафіку при тих же;витратах, що і на пошукові кампанії, за рахунок низької вартості кліка(в наведеному випадку, це 0,04;грн.); високий коефіцієнт транзакцій, за рахунок інформативності оголошень; низьку вартість транзакції,за рахунок низької вартості переходу;на сайт і високого коефіцієнта транзакцій; збільшення доходу без додаткових витрат на рекламу.