Раніше клієнт сам працював з налаштуванням контекстна реклама, яка була налаштована пошукова кампанія, але клієнт хотів отримувати більше заявок.
Оголошення привертають більше уваги і дають більше інформації користувачеві про конкретний товар в порівнянні зі звичайним оголошенням в пошуковій мережі.
Більш широке охоплення. У результатах пошуку користувач може побачити кілька товарних оголошень, а також текстову рекламу, якщо вона відповідає запиту. Це дозволяє вдвічі збільшити охоплення потенційних покупців.
Основні етапи настройки торгової кампанії:
Створення облікового запису в сервісі Merchant Center - сервіс, куди ми завантажуємо дані про товари з метою їх подальшого використання в торговельній кампанії.
Підготовка фида даних - це файл з докладною інформацією про товари, відповідний певним вимогам Google.
Створення торгової кампанії в акаунті Google Реклами.
Всі роботи по підготовці та налаштування Google Shopping зайняли в загальному 2 дня. В основному більше кількість часу витрачається на підготовку фіда та одобрення даних.
Торгова кампанія працює 2 місяці, середня ціна за клік і вартість конверсії в торговій кампанії істотно нижче, ніж в цілому по аккаунті
Завдяки торговим кампаніям ми можемо отримувати:
За два місяці співпраці у нас 69 конверсій на сумму 89 844 грн.
Як бачимо, якщо робити те, що радить досвідчена команда, то і результат виходить відповідним, який всіх влаштовує.
Не всі рекомендації, які десь описані, можуть добре спрацювати, так як кожен продукт / послуга і рекламний акаунт індивідуальні і вимагають критичного і аналітичного підходу досвідченої команди.
Очевидно, що якби спочатку аккаунт вівся згідно рекомендацій команди, то гарантовано результат би в рази краще.