Роботи з налаштування почались саме з торгорговою кампанією, щоб охопити абсолютно всі товарні позиції.
Товарні оголошення - один з найдешевших способів залучення потенційних клієнтів в Google Рекламі. Але для того, щоб запустити цей вид оголошень, інтернет-магазин повинен відповідати вимогам Google Merchant Center:
використовувати протокол HTTPS;
наявність сторінки з описом оплати і варіантів доставки;
наявність сторінки з описом повернення товару і грошей;
фізичну адресу, телефон, електронна пошта магазину;
коректна форма для контактних даних покупця;
зрозумілі умови акцій і знижок.
Працювали над двома реламними кампаніями:
- Google Shopping
- Динамічний ремаркетинг на основі фіда
Торгова кампанії в Медійній мережі - це зручне і ефективне рішення, яке дозволяє враховувати безліч чинників в процесі управління медійною рекламою. Це найпростіший спосіб знайти нових клієнтів і збільшити кількість конверсій.
Завдяки торговим кампаніям ми можемо отримувати:
- високий коефіцієнт транзакцій, за рахунок інформативності оголошень;
- низьку вартість транзакції, за рахунок низької вартості переходу на сайт і високого коефіцієнта транзакцій.
Нам вдалося добитися відмінних результатів по оптимізації рекламних кампаній Google AdWords.
Цей кейс наочно дає зрозуміти, що завжди потрібно покращувати канали залучення фахівців в проект і оцінювати віддачу. Якщо результати роботи підрядників вас не влаштовують, залучайте фахівців, консультуйтеся і не шкодуйте ресурсів на аналітику.
На прикладі даного кейсу, ми бачимо, важливість залучення фахівців і результати ефективності роботи рекламної кампанії. Вас не влаштовують результати продажів вашого інтернет-магазину? Аналізуйте роботу реклами, проводьте аналітику, та не заощаджуйте на спеціалістах.