Налаштування Google Shopping для українського виробника одягу

Роботи з налаштування почались саме з торгорговою кампанією, щоб охопити абсолютно всі товарні позиції.

Товарні оголошення - один з найдешевших способів залучення потенційних клієнтів в Google Рекламі. Але для того, щоб запустити цей вид оголошень, інтернет-магазин повинен відповідати вимогам Google Merchant Center:

використовувати протокол HTTPS;
наявність сторінки з описом оплати і варіантів доставки;
наявність сторінки з описом повернення товару і грошей;
фізичну адресу, телефон, електронна пошта магазину;
коректна форма для контактних даних покупця;
зрозумілі умови акцій і знижок.

Працювали над двома реламними кампаніями:

- Google Shopping
- Динамічний ремаркетинг на основі фіда

Торгова кампанії в Медійній мережі - це зручне і ефективне рішення, яке дозволяє враховувати безліч чинників в процесі управління медійною рекламою. Це найпростіший спосіб знайти нових клієнтів і збільшити кількість конверсій.

Завдяки торговим кампаніям ми можемо отримувати:

- високий коефіцієнт транзакцій, за рахунок інформативності оголошень;
- низьку вартість транзакції, за рахунок низької вартості переходу на сайт і високого коефіцієнта транзакцій.
Нам вдалося добитися відмінних результатів по оптимізації рекламних кампаній Google AdWords.

Цей кейс наочно дає зрозуміти, що завжди потрібно покращувати канали залучення фахівців в проект і оцінювати віддачу. Якщо результати роботи підрядників вас не влаштовують, залучайте фахівців, консультуйтеся і не шкодуйте ресурсів на аналітику.

На прикладі даного кейсу, ми бачимо, важливість залучення фахівців і результати ефективності роботи рекламної кампанії. Вас не влаштовують результати продажів вашого інтернет-магазину? Аналізуйте роботу реклами, проводьте аналітику, та не заощаджуйте на спеціалістах.

Налаштування Google Shopping для українського виробника одягу изображение 1

Налаштування Google Shopping для українського виробника одягу изображение 2

Робота додана: 26.07.21

Вгору