VIVA — український виробник спецтехніки

VIVA — український виробник спецтехніки. Уже понад 25 років вони випускають сміттєвози, зерновози, самоскиди й постачають техніку для аграрної, дорожньої та комунальної сфер. Географія охоплення — вся Україна, але амбіції набагато ширші. Цільова аудиторія — комунальні підприємства, дорожні та будівельні компанії.

Задачі:
1. Сегментувати цільову аудиторію та розробити релевантні креативи під кожен сегмент спецтехніки.
2. Запустити та оптимізувати рекламні кампанії з урахуванням різних аудиторій і форматів, включно з ретаргетингом.
3. Забезпечити якісну взаємодію з відділом продажів для оцінки і підвищення якості лідів, а також коригування маркетингової стратегії.

Результати:

Meta Ads:
- CPL — $8.06
- Конверсії в продажі — вже в перші тижні
- Найкраще працювали статичні креативи
- Постійне оновлення візуалів: ми регулярно оновлюємо креативи, щоб запобігти «вигоранню»
- Середня вартість кваліфікованого ліда(який пройшов дзвінок та зацікавлений) — $11.30
- Коефіцієнт кваліфікації лід-форми в перші тижні — 60% (тобто кожен другий лід справді цікавиться технікою)

Google Ads:
- Бюджет: 10 600 грн
- Лідів: 9 (враховуємо лише форми — дзвінки не всі фіксувались)
- CTR — 5.57% (Wordstream середній по B2B — 2.41%)
- Під кожен вид техніки — окрема кампанія з індивідуальними оголошеннями
- Кампанії перезапускаємо регулярно, бо попит, вартість кліка і поведінка ЦА відрізняються по кожній категорії
- Щодня чистимо пошукові запити, відсікаємо нерелевант — тому трафік дуже якісний
- Мінус-слова, цілі, скрипти — оновлені та оптимізовані
- Середня вартість кваліфікованого ліда — 1178 грн, але це вже підтверджені звернення з інтересом до конкретного продукту

atlantdigital.notion.site
VIVA — український виробник спецтехніки изображение 1

VIVA — український виробник спецтехніки изображение 2

Работа добавлена: 13.08.25

Наверх