Expanda — компанія, яка допомагає українським e-commerce бізнесам масштабуватись на ринок Польщі. Послуга — експорт під ключ: від підготовки до операційного супроводу.
Задача:
Запустити лідогенерацію з нуля: без окремо підготовленого посадкового сайту для реклами, без налаштованого пікселя, без готової аналітики.
Етапи реалізації проєкту:
1. Аналіз продукту та болей аудиторії
2. Стратегія та гіпотези;
3. Створення креативів;
4. Технічна підготовка;
5. Запуск тесту та відстеження;
6. Оптимізація;
7. Підбиття підсумків та масштабування;
Результати:
- Кількість лідів: отримано 87 заявок із сайту за 6 тижнів. Це перші системні заявки на послугу, без яких продукт не міг би масштабуватись.
- Середня ціна ліда (CPL): $15,37. Для B2B-ніші з високим чеком — це в 2–3 рази нижче за середній ринковий показник.
- Найкращий CTR: 3,1%— на креативі, орієнтованому на страхи та ризики експорту. Це вище середньої норми по Meta Ads (1,5–2%).
- Ефективність аудиторії: найкращі результати показали сегменти e-commerce 25–45 років і Shopify-аудиторія. У цих групах ми отримали 70% усіх заявок.
- Воронка і масштабування: на основі даних побудовано воронку, готову до масштабування — з налаштованою аналітикою, сегментацією та готовими креативами.