Наукова робота для волонтерського штабу на тему «Лідерство підлітків»
10 грн.

РОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ І ДІЯЛЬНІСТЬ МУП “НАСНАГА”


Секція марафону: 7. Комунікативно-лідерська
Роботу виконала:
Селецька Жанна Олегівна, представниця і лідер МУП “Наснага”, учениця 9 класу Тернопільської класичної гімназії

Керівник:
Кульчицька Надія Михайлівна, куратор МУП “Наснага”






АНОТАЦІЯ
РОЗВИТОК ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ І ДІЯЛЬНІСТЬ МУП “НАСНАГА”

Робота присвячена дослідженню лідерства, як місії молоді у просуванні суспільства та покращенню комунікацій. Метою роботи є ознайомити з діяльністю міського учнівського парламенту й подій, організованих задля залучення школярів до вдосконалення персональних рис та вмінь. Проаналізовано усі аспекти проблем і можливі шляхи саморозвитку шляхом навчання і колективної праці. Головним завданням є розкрити потенційні можливості учнівського парламенту і довести важливість конкурентоспроможності та відкритості молоді.


















Тернопіль - 2022
ЗМІСТ
ВСТУП
1.Важливість лідерства у підлітковому віці;
2.Різноманітні можливості для покращення навиків;
3.Про діяльність МУП “Наснага”;
4.Заходи парламенту, що вдосконалювали лідерські якості підлітків;
5.Співпраця учнівського парламенту із громадськими організаціями;
6.Висновок;
7.Джерела;

ВСТУП
ВАЖЛИВІСТЬ ЛІДЕРСТВА У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ
У наш час важливою умовою соціального розвитку людини постає людський потенціал і вміння подати свої думки та ідеї у соціум.
Молодіжне лідерство - прояв, який притаманний особам із яскраво вираженою проникливістю та впевненістю. Поєднує у собі також відповідальність, здатність пристосовуватися до розбіжних життєвих ситуацій і вміння задавати вплив та налагоджувати контакт до оточуючих.
Важливим пунктом до розгляду є те, що на розвиток соціальної сторони людини впливають три чинники: особистість, культура. Взаємодія між факторами відбувається не на самоті, а при комунікації індивіда з групою осіб.

ПОКРАЩЕННЯ НАВИЧОК
Базовим джерелом здобуття комунікаційних та базових навичок є школа, волонтерські організації та активістичні програми, проте основою є учнівське самоврядування, яке готує лідерів майбутнього. Учнівське самоврядування зумовлене участю у різноплановій та глибокозмістній роботі, залучає діяти колективно і вчитися рухатись в інтересах соціуму, відчути себе керівником спочатку між друзями, а потім у навчальних закладах і згодом на інших посадах.
ПРО ДІЯЛЬНІСТЬ МУП «НАСНАГА»
Міський учнівський парламент «Наснага» удосконалює риси відмінного громадянина суспільства, сприяє розвитку самовивчення у позашкільному процесі. Організація надає широкі можливості для створення масштабних заходів і об‘єднання учнів усього міста, чия мета лише одна — виховати раціонально-гармонійну особистість і покращити культурний стан міста, а окрім того навчитися раціонально проводити дозвілля і формувати вміння комунікації.
Основою “Наснага” є посада президента, котру зараз займає представник і лідер парламенту, Навасардян Артур. Головними завданнями президента є влаштування зібрань і планування усіх дій “Наснага”. Для цього необхідні розсудливість, рішучість і комунікативність, що саме є головними якостями лідера.
Окрім цього присутні комісії, котрі мають різні завдання та цілі. Доцільно розглянути дві з них, адже у цих комісіях інтенсивно прогресує лідерство.
Комісія з питань навчання та соціалізації:
проводить зібрання з метою підвищення якості знань молоді;
налагоджує соціальні зв’язки;
організовує тренінги та лекції для формування лідерських якостей;
Комісія з питань культури і організації змістовного дозвілля:
керує культурно-масовими заходами;
співпрацює з театрами, музеями та клубами;
волонтерська діяльність та навчання самостійності і впевненості у собі;
Лише разом і завдяки спільним зусиллям учнівський парламент щороку проводить заходи у місті Тернопіль, що відкривають потенційні якості в юнацтва.

ЗАХОДИ ПАРЛАМЕНТУ, ЩО ВДОСКОНАЛЮВАЛИ ЛІДЕРСЬКІ ЯКОСТІ ЮНАЦТВА
Міський учнівський парламент на постійній основі надає можливість розкрити свої потреби у професійному визначенні, обмінятись ідеями проєктності та взаємодіяти з громадськістю.
Були проведені заходи на конкретні тематики, а саме:
антибулінгова майстерня “Не смійся з мене” - з метою активізації процесу відстоювання власної позиціїї у житті кожного підлітка;
заходи до вшанування пам’яті загиблих під Крутами;
захід до Дня Гідності та Свободи;
Організація фотоквесту “Об’єктивна креативність”, де учні продемонстрнували творчий підхід та лідерський нахил до праці у командах;
Благодійна акція “Вільні творять майбутнє”;
Тренінги спільно з “Школа Лідерства”, задля розвитку особистісних навичок;
Ігри розуму “Учнівські перегони” за підтримки ЗУНУ;
Еколого-просвітницький захід “ZERO WASTE SCHOOL” у ході якого продемонстровано бережливе ставлення до клімату та довкілля;
Проведення номінації “Учень року”;
Організація конкурсу “Талант, оздоблений красою”;
участь у конкурсах волонтерства на базі учнівської майстерності

СПІВПРАЦЯ З ГРОМАДСЬКИМИ ОРГАНІЗАЦІЯМИ
Для високих результатів у сфері громадськості, МУП “Наснага” співпрацює з багатьма організаціями. Це зумовлює розширення можливостей для представників парламенту і усіх організаторів, з’являється інтенсивніше формування моральних цінностей, як от співпереживання, повага до інших з метою спільної праці.
Парламенту доводилося комунікувати з:
Міське Товариство Червоного Хреста;
Управління національної поліції в Тернопільській області;
Громада Тернополя та навчальний центр “Успіх”;
ГО “Ліга студентів Тернопільщини”;
ВИСНОВОК
Дружність та впевненість кожного з представників “Наснага”, швидкоплинність та інтенсивність подій, створених парламентом, вкотре доводить про наявні лідерські здібності у кожного учня. Протягом усього перебування в громаді, розкривається потенціал кожного підлітка у сферах, що допомагають обрати правильну справу чи рід зайнятості.

Робота додана: 18.07.22

Вгору