БУЛО:
Клієнт, в якого основний канал продажу був магазин на платформі Prom, і вже був сайт на платформі Хорошоп, на який необхідно було налаштувати цільовий трафік
Основна мета клієнта — створення додаткового каналу продажів та збільшення доходу.
СТАЛО:
Налаштувала та запустила низку кампаній Google Ads:
Google Shopping
Пошукові
Ремаркетинг Google
Performance Max
ПОКАЗНИКИ (ЗВІТ GOOGLE ANALYTICS — ЕЛЕКТРОННА ТОРГІВЛЯ)
Зріст продажів
Середня кількість замовлень через кошик: 777 / міс.
Пік продажів: березень 2022 року , більш ніж 2,3 млн. грн
Дохід за період 08.2022 — 09.2023: понад 10,8 млн. грн *
*не враховуючи продажі по телефону (мінімум 20%)
#контекстнаяреклама #GoogleAdwords #GoogleAnalytics #ecommerce