Основні компетенції:
Документи:
1. Розробка та впровадження документів, стандартів сервісного обслуговування.
2. Розробка та впровадження скриптів продаж, відповіді на вхідний дзвінок, переговори, листування, чати.
3. Розробка Бізнес -плану.
Аналітика:
4. Збір даних, інформації з різних ресурсів ( інтернет, то що).
5. Обробка, аналіз отримних данних, та надання висновків.
Діагностика, атестація, підбір персоналу:
6. Діагностика персоналу ( тестування, інтрервю), що до відповідності профессії.
7. Атестація персоналу на знання продажів, переговорів, коммуникації, обслуговування, сервісу, управління.
8. Ассестмент центр (Assesstment centre).
9. Підбір персоналу.
Навчання:
10. Розробка ефективної програми навчання персоналу.
11. Проведення навчання персоналу. Тренінги, майстер-класи по продажам, переговорам, особистої та командної ефективності, лідерство, робота з конфліктами та скаргами, командоутворення, якісне обслуговування клієнтів.
Написання статті ( менеджмент, сервіс, обслуговування, переговори\продажі, командоутворення)
Розробка сайту
Відеомонтаж
Розробка CRM
Програмування на JavaScript