Резюме

Основні компетенції:

Документи:

1. Розробка та впровадження документів, стандартів сервісного обслуговування.

2. Розробка та впровадження скриптів продаж, відповіді на вхідний дзвінок, переговори, листування, чати.

3. Розробка Бізнес -плану.

Аналітика:

4. Збір даних, інформації з різних ресурсів ( інтернет, то що).

5. Обробка, аналіз отримних данних, та надання висновків.

Діагностика, атестація, підбір персоналу:

6. Діагностика персоналу ( тестування, інтрервю), що до відповідності профессії.

7. Атестація персоналу на знання продажів, переговорів, коммуникації, обслуговування, сервісу, управління.

8. Ассестмент центр (Assesstment centre).

9. Підбір персоналу.

Навчання:

10. Розробка ефективної програми навчання персоналу.

11. Проведення навчання персоналу. Тренінги, майстер-класи по продажам, переговорам, особистої та командної ефективності, лідерство, робота з конфліктами та скаргами, командоутворення, якісне обслуговування клієнтів.

Написання статті ( менеджмент, сервіс, обслуговування, переговори\продажі, командоутворення)

Розробка сайту

Відеомонтаж

Розробка CRM

Програмування на JavaScript

В обраних у 0 замовників

Вгору