Покращення якості обслуговування пасажирів авіакомпанії

Передумови:

Авіакомпанія звернулася до нас, щоб покращити якість обслуговування пасажирів та підвищити операційну ефективність за допомогою аналізу даних.

Вирішення:

Ми впровадили Power BI для аналізу та візуалізації даних, пов'язаних зі скаргами пасажирів, аналізу дзвінків та KPI агентів клієнтської підтримки

Результати:

1. Покращення часу реагування: Досягнуто значного скорочення часу реагування на 15%, що забезпечує швидку та ефективну допомогу пасажирам.
2. Оптимізація роботи агентів: Впроваджено цільові покращення, які призвели до підвищення ефективності роботи агентів на 10%, що дозволило покращити якість надання послуг.

Покращення якості обслуговування пасажирів авіакомпанії изображение 1

Покращення якості обслуговування пасажирів авіакомпанії изображение 2

Робота додана: 27.02.24

Вгору