Технології:
✅Java
✅Spring Framework
✅HTML
✅CSS
✅Vuexy
Звернувшись до нас, замовник хотів створити CRM, яка дозволила б керувати всіма процесами компанії в одному місці: роботою з клієнтами, бухгалтерією, складом, виробництвом, постачанням сировини та персоналом.
МОЖЛИВОСТІ CRM
CRM для компанії «FOROSTINA» має розширений функціонал, і щоб розмежувати її можливості для різних співробітників ми створили гнучку систему доступу.
Основні розділи CRM:
✅Дашборд. Панель статистики із загальними показниками бізнесу: доходи, витрати, аналітика замовлень та заборгованостей клієнтів за вибраний період.
✅Замовлення. Відстеження та керування всіма активними замовленнями.
✅Каталог. Інтерфейс з каталогом продукції компанії, в якому можна переглянути картки всіх виробів і, при необхідності, внести зміни.
✅Замовники. База даних всіх клієнтів компанії, де можна відстежити всю історію взаємодії з кожним покупцем.
✅Склад. Інтерфейс для керування продукцією, що зберігається на складі клієнта.
✅Управління фінансами. Інтерфейс контролю всіх фінансових потоків компанії.
✅Співробітники. Рішення для зручного управління персоналом з інтерактивним календарем обліку робочого часу. Також у цьому інтерфейсі керівник компанії може відстежити інформацію про ефективність співробітників, переглянувши обсяг виконаної роботи за звітний період.
✅Звіти з виробництва. Інтерфейс для моніторингу обсягу виробленої продукції, можливість експорту даних в xls-файл.
✅Користувачі. Розділ для керування правами доступу користувачів CRM.
✅Налаштування. Тут керівник може редагувати посади у своїй компанії, а також керувати категоріями товарів та сировини.
✅Каталог сировини. Модуль для управління сировинними матеріалами та їх постачанням.
РЕЗУЛЬТАТ
Завдяки злагодженій роботі та взаємодії з клієнтом нам вдалося створити рішення, яке поєднує в собі функції CRM та системи складського обліку. А головне – кожен створений модуль розроблений під індивідуальні потреби компанії «FOROSTINA» і на 100% виконує поставлені перед ним завдання.
CRM допомогла клієнту автоматизувати більшість бізнес-процесів і повністю уникнути використання стороннього софту, який обмежував розвиток компанії. Зараз CRM знаходиться на стадії розвитку та технічної підтримки, і продовжує модернізуватись паралельно зі зростанням бізнесом клієнта.