Доставка їжі
12000 грн. 172 дня

Точка А:
Клієнт звернувся з проханням вибудувати потік заявок для бізнесу, масштабувати їхню кількість, знизити ціну за цільову дію

Що зробили та точка Б:
Вдалося стабільно виконувати KPI клієнта і робити 20 заявок на день у середньому. Як саме? Перерахуємо цілі рекламних кампаній, які використовували в порядку пріоритету:
- Конверсія на квіз-лендинг. Ці рекламні кампанії приносять левову частку лідів, які конвертуються в продаж у середньому з 22%-ю конверсією, що дає змогу клієнту збільшувати дохід бізнесу.
- Повідомлення в інстаграм-директ. У проєкті працюють менеджери з продажу, які також вміють продавати в листуванні, тому ми вирішили працювати з тим сегментом аудиторії, яким зручніше написати, ніж говорити телефоном.
- Лідогенерація через лід-форми Фейсбуку. На старті запуску реклами для проєкту цей спосіб приносив заявки дорожчі, але на наше здивування конверсія в продаж була навіть вищою, ніж у квіз-лендингу. Пропрацювавши кілька місяців, ця мета перестала приносити результати, як раніше, і ми її відключили.
- Трафік на профіль в Інстаграм. Клієнт активно веде соцмережі, тому ми вирішили отримувати заявки всередині Інстаграма, доповнивши хороший контент хорошим обсягом трафіку.
- Конверсія на лендінг пейдж. У клієнта є чудовий за дизайном і наповненням лендінг, який у теорії мав приносити дешеві та якісні заявки. Але на практиці, заявка вийшла близько 7$, що більше ніж у 2 рази перевищує норму KPI. Тому таргет на лендінг вимкнули, а контекстна реклама у зв'язці з цим же лендінгом, працює відмінно і приносить висококонвертовані в продаж ліди.

sparkly-colossus-dfd.notion.site
Доставка їжі изображение 1

Доставка їжі изображение 2

Робота додана: 13.04.24

Вгору