Пригон Авто з США та Кореї
12000 грн. 200 днів

Точка А:
Клієнт звернувся з проханням налаштувати рекламні кампанії у Facebook та Instagram для залучення нових клієнтів.

Що зробили:

1. Розробка рекламної стратегії
Після аналізу перших отриманих результатів було прийнято рішення запускати рекламу на:
- сайт;
- лід-форму;
- квіз.

Для сайту використовували стандартні посили про доставку авто зі США. Сайт показав себе найгірше, і в другому періоді повністю відмовилися від нього.
У рекламних оголошеннях на квіз пропонували користувачеві дізнатися вартість авто його мрії. За квізом були найякісніші заявки з відповідною для клієнта вартістю.

На лід-форму використовували 4 напрямки:
- авто із зазначеною ціною на аукціоні;
- авто в наявності, які викупили раніше;
- запрошення на консультацію;
- ретаргет.
За лід-формою якість заявок була гіршою, але вони були вдвічі дешевшими.

Зараз тестуємо новий посил - запрошення на екскурсію в митний термінал. Оскільки власний термінал із розмитнення автомобілів є тільки в Alfa Auto, - це унікальна пропозиція. За статистикою від клієнта саме після таких екскурсії найвища конверсія продажів.

2. Цільова аудиторія
Основною цільовою аудиторією були користувачі, вже зацікавлені купівлею автомобіля зі США.
Головний наголос робили на чоловіків, бо, за даними клієнта, саме їхня думка є вирішальною в разі купівлі автомобіля.
Відразу працювали на всю Україну з акцентом на Одесу. Але надалі, за бажанням клієнта, перейшли тільки на Одеську область, оскільки саме її жителі частіше закривалися на покупку.
Оскільки відсоток користувачів, готових зараз купити авто зі США, із загальної вибірки тих, хто цікавиться цією тематикою, невеликий, ми використовували й іміджеву рекламу, щоб підігріти їхню цікавість і спонукати прийняти рішення.

3. Іміджева реклама
У рамках іміджевої реклами ми тестували окремі рекламні кампанії із закликом підписатися на Instagram і Facebook компанії. Таким чином ми закривали дві потреби:
- прогрівали користувачів регулярним контентом;
- нові користувачі бачили, що компанією цікавиться велика кількість людей, що, як наслідок, підвищило рівень довіри.
Також запускали в рекламу відео з корисною інформацією, щоб ще більше підігрівати аудиторію. Наприклад: "ТОП-5 авто зі США" та "Як формується ціна на авто зі США".

Надалі на людей, які переглянули такі відео або просто взаємодіяли з соціальними мережами, запускали рекламу, що продає.

4. Рекламні матеріали
На початку співпраці при розробці креативів використовували тільки кольори бренду - червоний і чорний. Але через кілька місяців на таке оформлення користувачі стали гірше реагувати. Тому ми відійшли від брендбуку і використовували інші кольори, що допомогло повернути нам колишню вартість ліда.
У клієнта є свій штатний відеограф і фотограф, що дуже допомогло при розробці нових креативів. Завдяки відео ми могли познайомити користувача з командою, продемонструвати величезний офіс, їхній власний митний термінал і кількість машин, що чекають на своїх власників.
Дуже часто в рекламних кампаніях найкращий результат отримували, використовуючи відеозапрошення від співробітників компанії.

Точка Б:
200 днів - тривалість рекламної кампанії;
4 143 - кількість заявок;
$3,47 - середня вартість заявки

sparkly-colossus-dfd.notion.site
Пригон Авто з США та Кореї изображение 1

Пригон Авто з США та Кореї изображение 2

Пригон Авто з США та Кореї изображение 3

Робота додана: 13.04.24

Вгору