Дизайн картки проектувався в програмі Adobe Photoshop.Натхненням створити цей дизайн настав через те що це мої улюблені парфуми і переглянувши рекламні постери цих парфумів і зрозумівши,що вони вже досить застарілі і не актуальні,рішенням стало розробити новий дизайн.
Проаналізувавши з чого були виготовлені ці парфуми,в якій компанії,в якому місті та їх переваги і особливості,було прийняте наступне рішення по дизайну:
- Для того, щоб правильно розмістити виріб, був підібраний фон, який би відповідав стилю виробу, продукт повинен займати більшу частину зображення, оскільки це саме те, що ми продаємо/
- поруч з ним були показані основні інгредієнти, які створюють солодко-квітково-ніжний аромат. А також за допомогою круглих плашок були показані переваги продукту, розмір і місто, де були виготовлені ці парфуми.
- У цих плашках був використаний градієнт, який виділяє їх на фоні.
- Шрифт використовувався один - Montessarat . Але використовувася за різними розмірами та товщиною.Що чітко показує ієрархію тексту,що головне а що є другорядне.
- Також у верхньому лівому краю використався відблиск, яке добре вписується в дизайн картки і підкреслює продукт, показуючи, наскільки ніжним, теплим, ароматним є цей парфум, як ранкове сонце, що пробуджує квітку жасмину.