Ведення Inst та таргет для дитячої стоматології «Ліса Clinic»

Період роботи з вересня 2021 року до березня 2022 року.
Основні цілі, поставлені клієнтом:
коригування візуалу з урахуванням ребрендингу;
познайомити аудиторію із новими лікарями.

Клініка знаходиться в невеликому місті, головлікар та власник клініки Чуракова Юлія Олександрівна викупила її і повністю змінила незадовго до початку співпраці з нами. Але роботі заважала стара репутація та сумна впізнаваність локації.
Необхідно було донести, що «Лиса Clinic» – це нова стоматологія, з сучасним обладнанням та з новою командою професійних лікарів.

Як ми працювали:

1. Візуал
У нашому розпорядженні була одна фотосесія лікарів, кілька фото обладнання та контент у форматі «до/після».
Все було оформлено за бренд-буком клініки. Акцент робився на фахівцях, щоб донести до аудиторії, що команда у клініки нова.

2. Контент.
Оскільки тема досить складна і важливо було показати експертність, з контентом нам допомагали лікарі клініки. Ми узгоджували контент-план із головлікарем, потім відправляли питання, на які отримували відповіді у форматі голосових повідомлень.
Також ми давали ідеї для Reels, які реалізовували лікарі клініки.

3. Реклама.
Це саме той пункт, де результат було перевиконано. На рекламу було виділено мінімальний бюджет, оскільки залучення нових пацієнтів не було основним завданням на цьому етапі. Масштабувати бюджет планували після розширення клініки та відкриття кабінетів із новими фахівцями.

Для відновлення охоплень після масфоловінгу (робили не ми) виділявся бюджет до рекламного кабінету до 10 000 р. у місяць.

Результат рекламних кампаній:
охоплення більше 15 000 користувачів в місяць (нагадаємо, ми працювали з аудиторією маленького міста)
вартість підписника від 35 до 72 р.
кількість лідів від 10 (перший місяць роботи) до 40!
середня вартість ліду — 400 р.

Акцент у рекламі робився на посиленнях публікацій, оскільки нас насамперед цікавило охоплення. Але якісний контент, у створенні якого активно допомагав клієнт, також приносив цільових лідів.

Висновок: охоплення цільової аудиторії + якісний контент = неминучі клієнти для клініки, навіть коли вони не ціль.

Ведення Inst та таргет для дитячої стоматології «Ліса Clinic» изображение 1

Ведення Inst та таргет для дитячої стоматології «Ліса Clinic» изображение 2

Ведення Inst та таргет для дитячої стоматології «Ліса Clinic» изображение 3

Робота додана: 28.05.24

Вгору