Основні цілі:
залучення цільової аудиторії;
отримання нових клієнтів із соціальних мереж;
підвищення активності у спільнотах та «видимості» для клієнтів з метою отримання повторних замовлень.
На страті роботи ми мали профіль наповнений ботами та нецільовою аудиторією – стандартна ситуація для таких брендів. Насамперед необхідно було виправити це, привести Inst до ладу та підвищити охоплення постів.
Період роботи з грудня 2020 року до вересня 2021 року.
Як ми працювали:
1. Візуал
Основною складністю було те, що в проекті давали завдання дві людини. Власниця бренду, для якої важливим був виключно візуал профілю; і маркетолог бренду, яка наголошувала, звичайно, на продажі, і регулярно просила додавати фото старих колекцій, на які діяла знижка. Але проблема була в тому, що фотосесії всіх колекцій сильно відрізнялися одна від одної за стилістикою.
Старі фото, які «не влучають» у візуал, ми намагалися ховати під картинками (їх також хотіла бачити в профілі власниця бренду), але загалом періодично візуал «плив», поки не зробили фотосесії за нашим ТЗ.
2. Контент
За час роботи було протестовано багато тематик, з метою підвищення органічних охоплень (нагадаємо, профіль був переповнений ботами).
Найкраще працювали голосування, поради «як носити» та описи, які продають:
3. Реклама
Тут ми зробили акцент на посиленні постів, щоб «вбити двох зайців» – підвищити охоплення публікацій та залучити підписників у профіль.
*Кабінет клієнта в російських рублях
Результат рекламних кампаній з бюджетом 30 000 р. / місяць:
Охоплення: понад 300 000 користувачів
Середня ціна підписника – 30 р.
Акцент був зроблений на промопости (посилення публікацій).
При запуску тизерів у stories ми отримували підписників на 20% дешевше, але менше охоплення і меншу кількість лідів, тому що через ботів нові підписники майже не бачили постів у своїй стрічці.
Результат праці
Щомісяця ми отримували від 50 до 90 лідів.
Вартість лідів від 250 до 600 р. залежно від сезону, поточних офферів (знижок) та запусків колекцій.