Магазин авто запчастин EPART
500 1 місяць

Початкова позиція: Клієнт звернувся до нас за аудитом рекламних кампаній в Google Ads. Клієнта не влаштовувала ефективність реклами тому що вона не давала достатній рівень лідів.

Було проаналізовано рекламний кабінет, кампанії на нашу думку були налаштовані зовсім не вірно, не було навіть структуризації семантичного ядра.
Так як інтернет магазин великий ми вирішили погрупувати всі запити відповідно до моделей авто та кузова. Була пророблена велика та нудна робота з групування але то того вартувало.
Як видно на слайді нам вдалося в перший місяць знизити ціну за конверсію на 13,6% а також підняти коефіцієнт конверсії на 22,4% та загальну кількість конверсій за той же бюджет на 34,25%. Але це лише показники які ми відслідковували (замовлення через корзину) справжній бум був в дзвінках тому в деякі дні менеджери не справлялися з роботою та нам приходилось відключати рекламу)

Ми оптимізували процес роботи та передали замовникові нажаль він не захотів, щоб ми масштабували йому проект тому основна робота була проведена за перших 1.5 місяці

Магазин авто запчастин EPART изображение 1

Робота додана: 08.09.21

Вгору