Реклама інтернет магазину
25000 грн. 3 місяця

Клієнт
Магазин брендових сумок та взуття
Брендовий інтернет магазини одягу, взуття, сумок та аксесуарів. Офіційний представник брендів Liu Jo, Trussardi та Baldinini в Україні.

Основний напрямок – взуття та сумки.

Інтернет магазин працює з 2015 року та активно здійснює просування інтернет магазину за допомогою:
1. SEO-просування
2. Реклама Google Ads для інтернет магазинів
3. СММ просування
4. Таргетинг Facebook та Instagram

Ми працюємо над інтернет магазином від серпня 2019 року по напрямках реклами Google Ads та таргетованої реклами Facebook.

Завдання
Приводити до магазину якомога більше клієнтів, не перевищуючи при цьому заданого бюджету. Ну, і звичайно, КПІ – кількість продажів та ROAS (рентабельність інвестицій)

Вихідні дані
Показники липня 2019 року

Проблеми
1. Google Analytics

Як бачите, електронну торгівлі не було налаштовано, тому не можливо було зробити аналіз якості каналів трафіку по прибутку (в грошах).

По заявках також, тому що відстеження заявок також ніхто і ніколи не налаштовував.

Яка різниця між заявками та транзакціями? – Заявки це факт покупки на сайті, транзакції це факт покупки з даними про прибуток.

2. Google Ads

В рекламному акаунті інтернет магазину було налаштовано тільки пошукову рекламу. Пошукові кампаній інтернет магазину працювали на дуже широкі запити, що давали великий та дешевий трафік сайту, та не давали достатню кількість транзакцій.

3. Facebook Ads

Таргетована реклама Facebook не використовувалася взагалі.

Рішення
1. Google Analytics

Налаштували розширену електронну торгівлю, що давало нам змогу аналізувати ефективність каналів трафіку зі сторони транзакцій, прибутку, середнього чеку замовлення, рентабельності інвестицій.

2. Google Ads

1. Ключові слова – до співпраці з нами клієнт витратив на рекламу 400 тис грн, тому ми мали змогу використати статистику запитів з попереднього періоду та зібрали великий список ключових слів, який відповідав асортименту товарів на сайті.
2. Структура рекламних кампаній – сформували структуру, яка правильно розподіляла рекламний бюджет по їх ефективності.
3. Рекламні оголошення – ключові слова розділили на групи оголошень, які максимально відповідали пошуковим запитам, відповідно, оголошення писали також унікально, під запити користувачів.
4. Запустили торгові рекламні оголошення, які, на той час, ще не використовували більшість інтернет магазинів, та які показували найкращі результати по прибутку від реклами, як і зараз.

3. Facebook Ads

Клієнт був скептично налаштований на ефективність реклами в Facebook та Instagram, тому ми вирішили на перший час використовувати виключно динамічний ремаркетинг з мінімальним бюджетом 2 дол/день.

***Динамічний ремаркетинг – ви переглядаєте якісь товари на сайті, потім ці ж товари бігають за вами в стрічці новин Facebook та Instagram

Налаштували аналітику Facebook Pixel та передачу даних про товар (щоб вони за вами пізніше бігали)
Розмістили каталоги на сторінках
Склали комунікаційну рекламну стратегію для реклами Facebook
Запустили рекламні кампанії

Результати наступних 2 місяців
Загальні показники реклами Google та Facebook серпень-вересень 2019 року:

Витрати на рекламу: 25,000
Результати від реклами (грн): 685,151
Рентабельність (ROI): 3,426%

pompidou.ua
Реклама інтернет магазину изображение 1

Реклама інтернет магазину изображение 2

Реклама інтернет магазину изображение 3

Реклама інтернет магазину изображение 4

Реклама інтернет магазину изображение 5

Реклама інтернет магазину изображение 6

Реклама інтернет магазину изображение 7

Робота додана: 03.09.21

Вгору