SAVORY - біологічно відповідний, повністю збалансований корм класу holistic, смак якого може закохати, а склад максимально наближений до природнього раціону чотирилапих.
Рекламний бюджет - 1000$/місяць
650$ на залучення нової аудиторії
350$ на промо + реклама спецпропозицій на сайті (ціль - збільшення продажів)
Основною вимогою від нашого клієнта було збільшення обізнаності бренду та аудиторії
Що одразу було підмічено:
- Клієнт не хоче проводити конкурси, адже вважає, що багато з них прийдуть “халявників”
- KPI - 1,3$ за підписника. Адже ми не беремо найпростіші методи залучення аудиторії. Для клієнта важливо саме прямий прихід підписників, не через “ти мені, а я тобі”
ТАРГЕТ ТА РЕЗУЛЬТАТИ
Основні цілі, які використовуються для знаходження нової аудиторії: трафік та промо
Ми комбінуємо обідві цілі, адже вони приносят результат. До того ще, в них трохи різний підхід.
Який результат маємо по підписникам:
БУЛО: 5972
СТАЛО: 8044
CPF вийшло ~1,1$ за підписника (+2072)
А коли все ж таки клієнт наважився зробити 1 тестовий конкурс, то мали близько 0,32$ за підписника.
Результат з продажів:
На весь період по 28.05.23 маємо 152 продажі на суму 56240 грн
Результат з обізнаності:
Більше 350 000 охоплень /міс