ARENA EXPO SHOES - перша масштабна виставка взуття!
Взагалом, це відкритий майданчик для рітейлерів будь-якого масштабу, котрі хочуть знайти виробника та напряму прийти до найвигіднішої співпраці. Саме у цій виставці рітейлери можуть фізично побачити та “торкнутися” товарів виробників.
Місце проведення: LVIV ARENA
Організатори: обʼєднання українських та європейських виробників
Місія проекту - обʼєднати в одну екосистему виробників взуття і рітейлерів України та Європи
Головні задачі, які я собі виділив:
- Кампанія на охоплення (CPM)
- Конверсійна кампанія на сайті (CPA - реєстрації)
- Кампанія на підписку (CPC) - тест
- Ретаргетинг
Результати:
- Більше 1 000 000 показів
- 320 відвідувачів заходу
- 130 нових партнерів!
Точної інформацію щодо кількості замовлень від одного партнера я не знаю, проте мені шепнули на вушко приблизні цифри, тож можемо порахувати:
1 партнер = 18 пар взуття
Маржа: ~30% (одна пара)
Середня ціна: 750 грн
Прибуток: 225 грн
130 партнерів = 2340 пар = 526 500 грн прибутку
Витрати на рекламу - 16 000 грн
ROI = 3290,6 % - непогано, так?) На кожну 1 грн вкладену у рекламу отримувати трохи більше 32 грн!
І нагадаю, що це перші замовлення. Ми ж ще знаємо про LTV…