Усі показники актуальні станом на 23.08.2024 — дату оформлення кейсу
Старт співпраці - 18.10.2023
Гео - Норвегія (аудиторія з СНД)
За цей час витрачено - 9 895,71 $
За цей час зароблено - 71 615,6 $
ROAS - 723.70 %
Профіт - 61719,89 $
Спочатку була обрана стратегія лідогенерації через сайт, але сайт показав низьку конвертність. Лід з сайту коштував занадто дорого. Довгий час довелось вмовляти клієнта на зміну стратегії, зрештою вдалося вмовити на перехід до рекламної цілі “повідомлення в дірект” та паралельно тестувати лід-форму від ФБ.
Дірект показав себе гарно з точки зру рекламних показників, але менеджери клієнта показували низьку конвертність в продаж, що давало не дуже велику окупність.
Разом з тим, лід-форма від ФБ, демонструючи гарні рекламні показники, приносила багато нецільвих (шлакових) лідів, тому було довелося відмовитись від даної стратегії.
Було прийнято рішення, паралельно готувати автоворонку в чат-боті, при цьому працювати з діректом, допоки автоворонка не буде готовою.
Після створення автоворонки в чат-боті, кардинально змінились показники як рекламні так і показники конверсії в продаж. Якщо на початку лід з сайту коштував 46$, то з появою автоворонки в чат-боті, лід став коштувати 2,54$, а конверсія в продаж від 3,34% зросла до 12,81%.
Порівнюючи дані цифри, може здатись, що покращення невеликі, але якщо врахувати необхідні витрати на 1 покупку, за старої та нової стратегії, то різниця величезна.