Усі показники актуальні станом на 23.08.2024 — дату оформлення кейсу
Старт співпраці - 02.08.2023
Гео - Україна + Європа
За цей час витрачено - 21 523,51 $
За цей час зароблено - 71 179,43 $
ROAS - 330.71 %
Профіт - 49 655.92 $
Була обрана стратегія просуватися за допомогою автоворонки. Користувач за посиланням з реклами переходив до телеграм бота, де додатково прогрівався до моменту покупки курсу, або супроводжувальних міні-курсів, та гайдів.
Плюси такої стратегії:
- Велика конверсія в продаж
- Унікальний користувач може купувати більше ніж один продукт
- Користувач котрий потрапив до воронки, лояльно сприймає нові продукти, та більш схильний до їх покупки
- Подібна воронка може обходитися без відділу продажів
- За достатньої кількості попередніх залучень в автоворонку, вона може приносити продажі навіть коли є пауза в рекламі
Мінуси такої стратегії:
- Для реалізації подібної стратегії потрібно створювати якісну автоворонку, що займає достатньо часу та зусиль
- Здебільшого для створення телеграм боту, потрібно звертатись до сторонніх контр-агентів, що є додатковими витратами
- Подібну воронку продажів необхідно “розкачати”, що займає не менше місяця часу.
Працюю з даним проектом по сьогодні.