VIP Lake Travis – бізнес на воді

VIP Lake Travis — бізнес на воді, де кожного сезону на озеро збираються десятки тисяч туристів. Кожен хоче відпочити, орендуючи човен, але попит тримається на піку лише кілька місяців. Для компанії це означає: у найкоротші терміни потрібно «вичавити» максимум з реклами, залишаючись у межах бюджету. Завдання — збирати ліди, але не піти в мінус.





VIP Lake Travis звернулися до нас із типовим для сезонного бізнесу запитом: влітку заявки зростають, а з ними і конкуренція, і вартість ліда. Замовник шукав стратегію, яка б не просто зменшила витрати, але й стабільно підтримувала потік клієнтів.
На основі комбінації Google Ads і Performance Max ми досягли зниження вартості ліда до $10.46, а кількість заявок зросла на 31%. Цей кейс — наочне керівництво для будь-якого сезонного бізнесу, як тримати результати в межах бюджету.

Результати
- Вартість ліда для VIP Lake Travis знижена на 65% (з $26,95 до $10,50)
- Загальний CPA впав з $18,31 до $10,5
- Кількість лідів зросла на 135%

atlantdigital.notion.site
VIP Lake Travis – бізнес на воді изображение 1

VIP Lake Travis – бізнес на воді изображение 2

VIP Lake Travis – бізнес на воді изображение 3

VIP Lake Travis – бізнес на воді изображение 4

Робота додана: 29.07.25

Вгору