LF Bros – виробник спеціальної техніки

LF Bros — провідний виробник автономних дизельних обігрівачів для автомобілів та спеціальної техніки. Метою проєкту було підвищення впізнаваності бренду та залучення нових клієнтів через Google Ads.



Задача
Основною задачею цього проекту стало - розробити та реалізувати стратегію діджитал-просування, орієнтовану на:

- Збільшення охоплення аудиторії та впізнаваності бренду.
- Залучення клієнтів із соціальних мереж та пошукових платформ.
- Підвищення продажів через сайт та інші канали.


Результати:
За час нашої співпраці (1 жовтня – 31 грудня) з LF Bros ми досягли значних результатів для бізнесу, які свідчать про ефективність обраної рекламної стратегії:
Загальний бюджет:
100 530,79 грн витрачено на рекламні кампанії.

Охоплення та кліки:
Покази: 1 527 242
Кліки: 33 108
Середня ціна кліка: 3,04 грн

Обсяг продажів:
823 984,59 грн — дохід від продажів, без урахування звернень через форму зворотнього зв’язку та телефонні дзвінки.
820% — кожна гривня, вкладена в рекламу, принесла понад 8 гривень доходу.
Продажі через корзину: 157
Звернення через форму «Купити в 1 клік»: 274
Телефонні дзвінки: 319

Ці результати підтверджують, що інвестиції в рекламу дозволили LF Bros значно підвищити як продажі, так і загальну ефективність бізнесу.

atlantdigital.notion.site
LF Bros – виробник спеціальної техніки изображение 1

Робота додана: 29.07.25

Вгору