Працюємо з квітня 2013 року.
У групі створені довірливі відносини з користувачами, вони активно ставлять питання про розміри, якість взуття, запитують поради щодо підбору потрібної пари, цікавляться асортиментом інтернет-магазину, залишають відгуки про покупки. Завдяки яскравому та цікавому тематичному контенту, група стала майданчиком для спілкування молодих мам.
Учасники групи були залучені за допомогою кількох креативних розміщень реклами у великих тематичних пабліках. Крім того, у групі спостерігається природний приріст користувачів (у середньому близько 5-10 користувачів на день лише шляхом контенту). Наприклад, перед початком навчального року до групи вступило 135 осіб без проведення рекламної кампанії, що говорить про те, що за компанією закріпилася надійна репутація.
У вересні – жовтні 2015 року, а також у березні та травні 2016 року з метою просування групи ми розміщували рекламний допис про знижку за передплату у популярних спільнотах молодих мам, відібраних за принципом найбільшої відвідуваності. В результаті цих розміщень при рекламному бюджеті ми отримали приріст понад 5000 цільових користувачів, поповнили список email-підписників; і помітно збільшили охоплення групи.
У жовтні 2016 року ми провели таргетовану рекламну кампанію, отримавши 1620 нових учасників групи (середня вартість вступу – 8,3 руб.) та 600 нових підписників email-розсилки.
До квітня 2019 року загальна кількість учасників групи перевалила позначку в 36 000 користувачів, а кількість нових підписників розсилки, які були залучені лише за рахунок рекламних кампаній, становила понад 12 000 користувачів.
У грудні 2018 року ми здійснили редизайн сторінки. Актуалізували аватарку, створили обкладинку відповідно до корпоративної колірної гами, акцентували увагу на головному бонусі для учасників – знижці за передплату на розсилку. Обновили також меню.
Два рази на місяць ми проводили e-mail розсилку по клієнтській базі інтернет-магазину. Дата останнього розсилки: 27.11.2018. На етапі проведення останнього розсилки база склала 34 000+ користувачів. Для розсилки було створено барвистий макет листа з купоном на знижку. Розсилання проводилось за допомогою сервісу SendSay.