Логотип для доставки суші

Створення логотипу починається з формування брифу. Дизайнерський бриф — це технічне завдання на дизайн лого. Після збору інформації настає етап дослідження
дизайнер самостійно вивчає ринок — конкурентів бренду, їх логотипи та айдентику, розглядає актуальні візуальні тренди в контексті конкретного проекту. Потім розробляються ескізи на затвердження з яких залишається один який пропацьовується до дрібниць (зазвичай для цього використовується Adobe Illustrator, програма для роботи з векторною графікою).Після того, як замовник затвердив фінальну варіацію логотипу, дизайнери відтворюють знак в різних форматах (як правило, це EPS, JPEG, TIF) для різних носіїв. створюються різні колірні версії лого — повнокольорова, монохромна, чорно-біла.

Логотип для доставки суші изображение 1

Логотип для доставки суші изображение 2

Работа добавлена: 21.05.19

Наверх