ОСВІТА
Unreal / 3D Printing
• Unreal Engine 5: Blueprints & Level Design — Udemy 02.23
• Unreal Engine C++ Fundamentals — Udemy 02.23
• 3D Modeling & Engineering Basics (Compass 3D) — CAD/Engineering School 04.23
• Advanced 3D Printing Workflow & Material Optimization — Manufacturing Academy
Full-Stack / Backend
• Node.js & Backend Architecture — Udemy / Coursera — 03.22
• Advanced TypeScript Patterns & Best Practices — Udemy 06.22
• NestJS Zero to Hero: Modern TypeScript Back-end Development — Udemy 07.22
• REST & GraphQL Advanced API Design — Coursera 09.22
• Database Design & PostgreSQL Optimization — DataCam 11.22
НАВИЧКИ
HTML5, CSS3, JavaScript (ES6+), TypeScript, React, Next.js, Redux / Zustand, Tailwind CSS, Three.js, WebGL, WebAssembly, адаптивна та
респонсивна верстка, оптимізація фронтенду, Node.js, Express, NestJS, REST API, GraphQL, WebSockets, авторизація (JWT, OAuth, sessionbased), мікросервісна архітектура, модульна структура проекту, інтеграції (платежі, CRM, API), PostgreSQL, MongoDB, Redis, оптимізація
запитів, проєктування БД, міграції та індекси, Docker, Docker Compose, CI/CD, Nginx, PM2, Linux (Ubuntu), Kubernetes, Terraform, деплой
full-stack проєктів, Unreal Engine 5, Blueprints, C++ основи, Level Design, оптимізація сцен, 3D-моделювання, Compass 3D / CAD, підготовка
моделей до 3D-друку (STL/OBJ), тестування та постобробка, 3D-друк, швидкий аналіз проєктів, архітектурне мислення, висока
швидкість і якість роботи, відповідальність, лідерство, аналітичний підхід, розуміння бізнес-логіки, дотримання дедлайнів, Web3,
Solidity, NFT, AI/ML інтеграції, Three.js/PlayCanvas, AR/VR розробка, GPU оптимізація, GraphQL Subscriptions.
ДОСВІД РОБОТИ
3D-інженер / Технічний спеціаліст
Freelance / Product Projects
• Моделював десятки технічних деталей, вузлів, механізмів, рам, кріплень — від концепту до готового друку.
• Проводив перевірку геометрії та міцності, оптимізацію конструкцій під PLA/ABS/TPU-друк.
• Підготовлював моделі для 3D-друку (STL/OBJ), виправляв помилки, усував деформації та підтримки.
• Створював 3D-візуалізації та інтерактивні сцени в Unreal Engine 5 (Blueprints + C++ basics).
• Автоматизував частину робочих процесів, скорочуючи час підготовки моделей на 20–40%.
Квітень 2023 — т.ч.
Full-Stack Developer
Березень 2022 — т.ч.
Freelance / Product Projects
• Створив 20+ повнофункціональних веб-додатків від нуля до продакшену (Next.js / React + Node / Nest / PostgreSQL).
• Оптимізував backend монолітів і мікросервісів, отримавши прискорення запитів на 30–70%.
• Переписував застарілий код, переводив проєкти на TypeScript, зменшуючи технічний борг до мінімуму.
• Реалізував складні 3D-візуалізації на Three.js, включно з інтерактивною аналітикою та анімаціями.
• Побудував десятки REST/GraphQL API, інтегрував платіжні системи, авторизації (OAuth/JWT), хмарні сервіси.
• Створював масштабовану архітектуру, яку могли безболісно підтримувати інші розробники.
• Налаштовував повний цикл деплойменту: Docker, CI/CD, Nginx, моніторинг, логування.
• Вирішував критичні баги за години, які команди до цього не могли вирішити тижнями.
• Працював як технічний консультант — допомагав бізнесу знаходити оптимальні рішення без зайвих витрат.
Full-Stack Developer
NeuroForge Systems
Січень 2024 — Вересень 2025
NeuroForge Systems — компанія, що розробляє комплексні веб-платформи для автоматизації виробництва, аналітики та 3D-візуалізації
промислових процесів.
• Розробив ключові модулі для SaaS-платформи управління виробництвом на Next.js + NestJS.• Створив реальний час Dashboard для
моніторингу обладнання через WebSockets (затримка <100 ms).
• Оптимізував бекенд, зменшивши навантаження на БД PostgreSQL на 40% завдяки кешуванню (Redis).
• Реалізував 3D-візуалізацію виробничої лінії на Three.js з інтерактивними анімаціями та колізіями.
• Побудував CI/CD-пайплайн (Docker + GitHub Actions), скоротивши час релізу з 25 хв до 6 хв.
• Впровадив систему ролей і прав доступу, інтегрував SSO (OAuth2).
• Брав участь у плануванні архітектури, проводив рев’ю коду, менторив молодших розробників.
• Вирішував критичні інциденти — піднімав продакшен уночі за 15–20 хвилин.