ПЕРІОД РЕКЛАМИ: 19.01.20 - ПО СЕЙ ДЕНЬ
БЮДЖЕТ = 612,47 $
ОХОПЛЕННЯ = 115 990
ПЕРЕГЛЯДИ = 885 585
КЛІКИ = 15,751
ЦІНА ЗА КЛІК = 0,03 $
ДЗВІНКИ = 1976
ЦІНА ДЗВІНКА = 0,30 $
СР.ЧЕК = клієнт не поширює інформацію
ІНФОРМАЦІЯ:
Один із незвичайних проєктів, які доводилося вести. Продаж дров/пиломатеріалів на локальному ринку.
Мета реклами - дзвінки. Для цього ми використовували два формати оптимізації "Охоплення" і "Трафік".
Під час реклами найкраще спрацював формат реклами "карусель" і "відео".
Складність була тільки одна - це дуже маленький регіон, через це масштабувати рекламу досить складно.