MIRSA I E-Commmerce UX&UI Webdesign / Case Study

Метою дизайну веб-сайту бренду одягу є створення візуально привабливого та зручного інтерфейсу, який ефективно демонструє продукцію бренду, а також полегшує відвідувачам навігацію та здійснення покупки. Вибравши мінімалістичну світлу тему з маленькими зеленими та синіми кольоровими акцентами, веб-сайт прагне створити чистий і сучасний вигляд, який приємний для очей і не відволікає від самих продуктів.

MIRSA I E-Commmerce UX&UI Webdesign / Case Study изображение 1

MIRSA I E-Commmerce UX&UI Webdesign / Case Study изображение 2

MIRSA I E-Commmerce UX&UI Webdesign / Case Study изображение 3

MIRSA I E-Commmerce UX&UI Webdesign / Case Study изображение 4

MIRSA I E-Commmerce UX&UI Webdesign / Case Study изображение 5

MIRSA I E-Commmerce UX&UI Webdesign / Case Study изображение 6

Работа добавлена: 13.04.23

Наверх