TIR – це логістична компанія в Сполучених Штатах, яка займається транспортним бізнесом більше 15 років і має власний парк вантажівок.
Також компанія активно інвестує в інноваційні проекти в сфері логістики.
Основним завданням було проведення Discovery Phase для розробки мобільного додатку для водіїв вантажівок у Сполучених Штатах з функціями для їх соціалізації.
Наша команда взялася за цей продукт з нуля. Клієнт звернувся до нас з ідеєю, яка була в його голові вже деякий час. Він побачив, що на ринку є додатки, призначені в першу чергу для досвідчених або американських водіїв. У той же час багато іммігрантів спочатку не дуже добре розуміють мову, і їм часто потрібно ремонтувати або обслуговувати свої автомобілі, отримувати інформацію зрозумілою мовою або просто налагоджувати деякі контакти в новій країні. Тому було висунуто гіпотезу, що, створивши багатомовний додаток із такими функціями соціалізації, компанія допоможе водіям-іммігрантам краще адаптуватися до життя та роботи в новій країні.
Перед початком впровадження продукту необхідний глибокий аналіз!
Команда SoloWay реалізувала етап відкриття за відносно короткий проміжок часу (4-6 тижнів). Клієнт отримав комплексне бачення майбутнього мобільного додатку з різних ракурсів.
Варто пам'ятати, що клієнт придумав і отримав набір артефактів, які допоможуть йому прийняти правильне рішення щодо інвестування в цей продукт.
Крім того, наша маркетингова команда надала послуги зі створення бренду та логотипу, дослідження потенціалу ринку, розробки презентації для інвесторів та підготовки стратегії запуску продукту.