Хочемо розповісти про один із цікавих проектів, який вела наша команда.
Це був ЖК у передмісті Києва.
На початку 20XX року ми взяли в роботу аккаунт цього Житлового Комплексу.
На вході ми мали такі показники від попередніх підрядників:
? задвоєні конверсії в Google Analytics, що у звітах для замовника, виглядало як великий кількісний показник
? близько 150 фактичних (або ж біля 300 задвоєних) конверсій на місяць, по результату останніх кількох місяців, що були до початку роботи з нашою агенцією
? бюджет у Google Ads біля 150тис грн на місяць
Перше що ми зробили, це:
? перевірили коректність установки Google Analytics, щоб переконатися, що статистика збирається вірно
? відключили цілі, які в загальному звіті задвоювали конверсії
? актуалізували цілі та погодили їх доцільність із замовником
? перевірили працездатність усіх форм зв’язку на сайті
? налаштували передачу конверсії не по кліку на форми зв'язку, а за подією. Тобто, коли форма заповнена та відправлена, тільки тоді передається конверсія в Аналітику.
Це було важливим і принциповим кроком, оскільки дозволило нам і замовнику прозоро та об’єктивно збирати аналітику та працювати з актуальними данними.
Наступним кроком була саме робота із аккаунтом у Google Ads.
Аналіз структури аккаунту, кампаній, перевірка та доповнення списку мінус слів, подальша зміна структури і таке інше.
Практично за півмісяця, при тому ж бюджеті, що був до нас, наша команда дала результат - майже вдвічі більше фактичних конверсій.
А саме, з 150 конверсій збільшили до 340 ?
Далі ми досягли стабільної динаміки зростання конверсій, при однаковому, не змінному бюджеті, що постійно знижувало вартість кожного звернення?
У Вересні того ж року ми поліпшили свій Січневий результат ще майже вдвічі.
З 340 конверсій до 560!
Вдвічі більше звернень, при тому ж бюджеті ?
Справедливо буде відмітити, що креативи для баннерів розробляли не ми, а певна креативна агенція ?
Але ті креативи реально працювали!
Чому важливо звернути на це увагу?
Тому що, креативи відіграють дуже важливу роль у тому, як ваша ЦА буде реагувати на них.
Є в практиці історія, коли для передноворічної рекламної кампанії одного з наших клієнтів, іншою дизайн-агенцією були розроблені оригінальні, на перший погляд, креативи.
Був виділений значно збільшений бюджет в очікуванні величезного відгуку ЦА на передноворічну акцію.
Але, як виявилось, креатив був провальним і аудиторія геть на нього не відреагувала!?♀️
Отже, у цьому проєкті на нас була відповідальність лише за адміністрування аккаунту у Google Ads.
Ну і ще паралельно ми виконували комплекс робіт по SEO оптимізації сайту даного ЖК.
Ведення подібних аккаунтів із транзитами у 150-300тис грн на місяць, не є поодинокими для нашої команди.
Але, це вже будуть інші кейси.
Бережіть себе, заощаджуйте бюджети, посміхайтесь, та все буде ТАДААААМ!!! ?