• Рірайт статей з теми «Управління закладом освіти»
    25 грн.

    Потрібен рірайтер з досвідом роботи з матеріалами, теми яких стосуються управління закладом освіти (школа/дитсадок).

    Статті структурувати:
    • Title + Meta-description
    • Заголовок + Лід
    • 2–3 заголовки (h2).
    Докладніший опис завдання у документах, які надсилатиму для рірайту.
    Оплата за 1000 знаків з пробілами.

  • Написання новин (освіта)
    0 грн.

    Писати (рірайтити) новини за URL, які надсилатиму на пошту.
    - Заголовок
    - Лід
    - Текст
    За принципом перевернутої піраміди, чітко, ясно, без ліричних відступів, звичайне інформаційне повідомлення.
    Новини надсилатиму за мірою їх появи.
    Строк написання новин сьогодні-завтра.

  • Рірайт і копірайт для цільової аудиторії «Керівник закладу освіти»

    Потрібно писати й переписувати до високої унікальності матеріали, орієнтовані на директорів шкіл та завідувачів дитсадків.
    Текст конкретний, практичний, зрозумілий, насичений групою ключових слів.
    Кандидат(-ти) має бути з досвідом роботи, оскільки необхідно узагальнювати чи, навпаки, розкладати на деталі (розжовувати для «непонятлівих»).

  • Рірайт надісланих текстів
    0 грн.

    SEO текстів, орієнтованих на педагогів шкіл і дитсадків, зокрема за тематикою:
    – управлінська діяльність
    – кадрова робота
    – оплата праці та бухгалтерія
    – діловодство
    – господарська діяльність
    – безпека життєдіяльності
    – медичне обслуговування
    – організація харчування.

    Надсилатиму тексти для переписування під ключові слова до унікальності не нижче 90%.

    Оплата від 15 грн/1000 знаків.

  • Написання та рерайт статей на теми освіти
    По договоренности

    Набираю конгломерат фрілансерів, які вміють писати УНІКАЛЬНІ ОПТИМІЗОВАНІ статті на теми, цікаві для освітян — дошкільна та загальна середня освіта — сьогодні-завтра й увесь рік.
    Це можуть бути, приміром, матеріали:
    – узагальнені на певну конкретну тему
    – експертні, де роз'яснено складні питання діловодства, управління, кадрові, оплати праці etc.
    – методичні, організаційні
    – психолого-педагогічні
    – з досвіду педагогічної роботи…
    Важлива практичність і чітка структурованість (2-3 розділи) матеріалів. Замість «багато описувати» ліпше створити таблицю, схему, візуалізацію, інфографіку тощо.
    Виконання ТЗ, унікальність не нижче 80%.
    Окрім того, можливий рерайт запропонованих матеріалів.
    У листі вказуйте питання, в яких орієнтуєтеся.

Наверх