Технічний+UX+SEO-аудит сайту — це комбінація трьох аудитів в одному.
1) Метою технічного аудиту сайту є виявлення явних і прихованих помилок, які ускладнюють виведення запитів у топ Google. Наприклад, дублювання сторінок, повільне завантаження, 40x / 50x помилки тощо.
2) Метою UX аудиту — виявлення незручних місць, непрацюючого функціоналу, поганої верстки тощо.
3) Мета SEO-аудиту — знайти прогалини в оптимізації шаблону сайту, наприклад, відсутність h1 / дублювання метатегів, дублі контенту в рамках сайту і інтернету тощо.
Наявність технічної оптимізації дозволить покращити поведінкові фактори, підвищити конверсію, швидкість індексації.
Відсутність технічної оптимізації робить просування дорогим, ускладнює пошук причин падіння сайту (якщо таке відбудеться).
Результат технічого SEO-аудиту — це документ, в якому вказаний перелік помилок з їх прикладами, детальним описом як їх виправити і з прикладом як повинно бути.
Аудит виконується вручну з допомогою програм, сервісів, GSC (якщо сайт підключений), без застосування автоматичних сервісів, які завжди дають не точну і не надійну інформацію, яка часто не поєднується з реальністю і тим, що дійсно треба виправляти.
Документ з аудитом буде знаходитись у постійному доступі для вас.
За домовленістю, пункти в аудиті ділю на пріоритетність для впровадження: критичні, важливі, бажані.