Підключення amoCRM клієнту magnatdiamonds.com - один із самих бюджетних замовлень на даний момент. Були виконані всі умови договору і клієнт дуже задоволений вибором системи amoCRM. Основна робота полягала в наступному:
- підключення офіс-менеджерів до відділу продажів;
- настройка етапів продажів;
- настройка контрагентів;
- підключення офісної пошти;
- настройка створення автоматичних угод з заявок з сайту;
- настройка смс на робочі номера;
- настройка вхідних і вихідних дзвінків;
- інтеграція соціальних мереж (Facebook, Instagram) і месенджерів (Whatsapp, Viber);
- настройка salebot'a.
Тепер вести бізнес стало простіше і ефективніше. Адже система amoCRM має багато переваг перед конкурентами. Інтерфейс amoCRM інтуїтивно зрозумілий і не вимагає навчання або періоду впровадження і адаптації. Мінімум кнопок, зайвих сторінок або дій - мінімум кліків і максимальна швидкість роботи. Інтерфейс повністю оптимізований під використання на планшетах, що дуже зручно коли співробітник знаходиться поза офісом. Всі заявки та запити клієнтів тепер amoCRM автоматично фіксує і додає їх у воронку продажів. Це допомагає не втратити жодного потенційного клієнта. Система amoCRM надає повну інтеграцію e-mail'ом. Вхідні та вихідні листи, відправлені навіть зі звичного поштового клієнта автоматично додаються до відповідної картки. Дуже зручно влаштована інтеграція з телефонією. Тепер співробітники компанії можуть подзвонити клієнтові за допомогою одного кліка прямо з картки, приймати дзвінки. Але найголовніше, вся історія дзвінків і записи розмов зберігаються в картці клієнта. Якщо на стадії розмови пропустили записати якийсь пункт угоди, запис розмови допоможе заповнити всю втрачену інформацію. Система amoCRM дуже зручна для спільної роботи. Вбудований месенджер дозволяє команді спілкуватися зі швидкістю блискавки прямо в інтерфейсі програми. Більше ніяких перемикань між вікнами або додатками. Підключивши систему amoCRM, доходи і зростання бізнесу тепер істотно збільшаться.