Основні обов'язки – залучення на сайт реальних, готових до покупки клієнтів за допомогою інструментів Google Ads, досягаючи при цьому максимального обсягу конверсій та зберігаючи мінімальну вартість за клік (CPC) та вартість за придбання (CPA).
Обов'язковою вимогою є наявність ФОП 2 або 3 групи.
Ви маєте понад 3 роки досвіду роботи в Google Ads, бажано у сфері телекомунікацій, туризму чи цифрових послуг.
Глибоке розуміння CPC, CPA, ROAS та оптимізації воронки продажів.
Маєте навички копірайтингу, стратегії ключових слів та прийняття рішень на основі даних.
Бажано знання однієї з іноземних мов німецької, французької, португальської, іспанської чи іншої.
Знайомі з міжнародним таргетингом та багатомовною рекламою.
Докладніше у ТЗ в особистих повідомленнях.