Покращити видимість сайту, рейтинг у пошукових системах та органічний трафік за рахунок оптимізації як внутрішнього, так і зовнішнього SEO. (для міжнародних ринків)
Завдання:
1) Провести технічний аудит та внутрішню оптимізацію.
2) Сформувати стратегію оптимізації сторінок, записів блогу та контенту продукту. (Список ключових слів вже є)
3) Розробити рекомендації щодо SEO-оптимізації на сторінці, включаючи метазаголовки, описи, заголовки, URL-адреси та внутрішню структуру посилань.
4) Підготувати програмісту список та інструкції щодо усунення помилок на сайті, у пріоритетному розташуванні.
5) Скласти технічне завдання створення контенту
6) Аналітика дій конкурентів та їх ефективності
7) Створення стратегії з лінкбілдингу
8) Аналіз ефективності SEO за допомогою інструментів аналітики та звітності.
Обов'язкова вимога: ФОП 2 чи 3 групи.
Необхідні володіння інструментами: Ahrefs або SEMrush, Serpstat, Screaming Frog, Google Search Console та Google Analytics.
Бажано знання з суміжних тем але не принципово: HTML, SMM, PPC, CSS, JavaScript, різні CMS.